Äriregistrisse kanti ettevõtte mullu 10. detsembril, 10 protsenti osalusest kuulus Markus Jalakasele ning ülejäänud 90 protsenti Läti ettevõttele SIA Atlaižuklubs.lv.

"Ma ei oska teid kahjuks aidata, ma ei ole seal ettevõttes juba kuid olnud," ütles Jalakas.

Läti riigikoodiga numbrid aga ei vastanud.

Eile pärastlõunase seisuga on tarbijakaitseametisse avalduse esitanud viis tarbijat, kahju ulatub 160 euroni.

"Amet on saanud hetkel vahendaja suusõnalise kinnituse, et kõikidele tarbijatele püütakse raha tagastada esimesel võimalusel, seega palume tarbijatel kõigepealt esitada avaldus Soodusklubi OÜ-le (info@citylife.ee) ja oodata 15 päeva," ütles ameti pressiesindaja Kadri Kauksi.

Petta aga pole saanud ainult tarbijad, vaid ka ettevõtjad.

"Ma tegin nendega kampaaniat ja nüüd nad on pankrotis," ütles ühe ilusalongi omanik.

Ta müüs keskkonna kaudu vautšereid, kuid raha ei saanud. Kahjusumma on 999,20 eurot.

Ilusalongi pidaja sai esimese kampaania eest 90 protsenti summast, kuid kolme ülejäänud kampaania eest ta raha ei saanudki. Kokku müüs ta umbes 150 vautšerit.

"Üks kampaania lõpeb ja kahe nädala jooksul kannavad nad 90 protsenti summast," selgitas ta põhjust, miks ta kampaaniaid mitu tegi. Ülejäänud kümme protsenti pidi tulema kuu aega hiljem.

Tarbijakaitse soovitas inimestel jälgida ametlikke teadaandeid.

"Kui kaupleja tarbijate nõudeid rahuldada ei suuda, lubas ta ise teha avalduse pankrotimenetluse alustamiseks ning tarbija peab jälgima ametlikke teadaandeid, millal ja kuidas esitada nõue Soodusklubi OÜ pankrotimenetluses," märkis Kauksi.

Soovi korral võib tarbija pöörduda avaldusega ka politseisse.

Kui tarbija tingimata soovib tarbijakaitseametile avaldust teha, siis keelata seda ei saa.

"Samas ei ole ametil selliste juhtumite puhul tarbijate aitamiseks väga palju võimalusi. Seetõttu soovitame pigem kasutada tarbijatel eelmainitud võimalusi," lisas ta.