Viidates keerulisele olukorrale Venemaal ja nõudluse langemisele peatatakse esialgu ajutiselt Citroën C4 ja Peugeot 408 tootmine. Tootmisliini peatamine puudutab ka Mitsubishi Outlanderit ja Pajero Sporti, kuid nende tootmine peaks plaanide järgi 12. mail siiski jätkuma.

Ettevõte teatas, et 31. märtsil lõpetatakse ajutised töölepingud umbes 100 töötajaga. Samas rõhutatakse, et „Venemaaga seotud pikaajalised plaanid ei muutu“.

Kriisis vaevleva Vene autoturu tõttu on paljud tootjad olnud sunnitud müüma autosid allahindlusega ja tootmist kokku tõmbama, makstes töötajatele osalise tööaja eest 2/3 palgast ning töötajaid koondama. 11. veebruaril peatas Kalugas tootmise ka Volvo veoautode tehas. Märtsis teatas Ford Sollers tootmise vähendamisest. Volkswageni Kaluga tehases koondati 150 töötajat ja alates maist jätkab tehases tööd senise kolme vahetuse asemel kaks vahetust, reede aga kuulutatakse vabaks päevaks.

Ameeriklaste General Motors teatas 18. märtsil, et lõpetab kõik projektid Venemaal – Sankt-Peterburgi tehas suletakse juunis ja lepinguline koostöö GAZiga katkestatakse aasta lõpus. Selle tulemusena lahkuvad Venemaalt sellised brändid nagu Opel ja Chevrolet. Venemaa kaubanduse- ja tööstuseaseminister Andrei Dutov pidas sel nädalal läbirääkimisi General Motorsi juhtkonnaga, et Ameerika autogigant Venemaad lõplikult maha ei jätaks. Dutov teatas ajakirjanikele, et GM on ilmutanud valmisolekut Venemaale naasma siis, „kui turu trendid muutuvad“.

Eelmisel aastal kukkus Venemaa autoturg 10,3 protsenti. Selleks aastaks oodatakse langust 24 protsenti. Samas on autotöösturid ise öelnud, et langus võib ulatuda ka kuni 40 protsendini.