"Delfil on oma strateegiline plaan ning ma ei usu, et see muutub," ütles Delfi Grupi juhatuse esimees Ville Jehe, pidades taustana oluliseks, et Delfi teenib head kasumit ning tegutseb kasvaval turul.

Lähiaja plaanidest nimetas Jehe positsiooni kindlustamist Balti turul. Märtsis alustas portaal laienemist Ukraina turule, mille turupotentsiaali peab Jehe 20 korda suuremaks kui Baltikumis.

"Kõik ei juhtu päevapealt," sõnas Jehe, kelle sõnul soovib Delfi paari aasta jooksul jõuda Ukrainas viie suurima portaali sekka.

Ekspress Grupi tütarfirma Zinzin ostab Delfi Grupi fondiettevõttelt Interinfo Baltic, millele kuulub 100 protsenti grupi aktsiatest. Interinfo Baltic ostis Delfi Baltikumi suurimalt IT-firmalt Microlink.

Jehe sõnul on tähelepanuväärne see, et varem pole Delfil otseselt meediaga seotud omanikku olnud. Millist kasu see tõotab, sõltub edaspidi, kuna enne konkurentsiametilt loa saamist ei tohtinud grupid koostööd alustada.

AS Delfi koos tütarfirmadega haldab seitset internetiportaali: eesti- ja venekeelsed portaalid Eestis ja Lätis, (www.delfi.ee, rus.delfi.ee, www.delfi.lv ja rus.delfi.lv), kahte portaali Leedus (www.delfi.lt ja www.centras.lt) ning uudisportaal Ukrainas (www.delfi.ua).

Delfi Grupi müügitulud ulatusid 2006. aastal 89,3 miljoni kroonini. 2006. aasta lõpul ulatus Delfi kasutajate arv Baltimaades 1,8 miljonini ning päevas külastab Delfi internetilehekülgi ligi 700 000 inimest.