Jõulukampaania toetab riskigruppi kuuluvaid lapseootel naisi


Jõulukampaania toetab riskigruppi kuuluvaid lapseootel naisi
Pille-Riin Pregel

Tänasest alustab arvuti- ja digikaupade jaekett Enter-IT Market üle-eestilist heategevuskampaaniat, millega soovitakse kinkida Tartu ülikooli kliinikumi naistekliinikule seade, mis võimaldab jälgida riskigruppi kuuluvaid rasedaid.

Täna avati ka kampaania veebileht, kust on võimalik toetussummade laekumist reaalajas jälgida.
Enter IT-Marketite nõukogu esimehe Aivar Paalbergi sõnul annetab ettevõte heategevuskampaania jooksul igalt Enteri kaupluses tehtud üle 1000-krooniselt ostult 50 krooni jälgimisseadme toetuseks

„Et jõulud on kinkide tegemise aeg, loodame vähem kui kuu ajaga koguda üle veerand miljoni krooni,“ kinnitas Paalberg.

SA Tartu Ülikooli Kliinikumi Lastefondi juhataja Merike Kaunissaare sõnul võimaldab soetatav seade jälgida riskigruppi kuuluvate rasedate seisundit. „Aparaati kasutatakse näiteks mitmikute jälgimiseks ning olukordades, kus laps on ema kõhus ebasoodsas asendis,” selgitas Kaunissaare. Kaunissaare rõhutas uue aparaadi vajalikkust asjaoluga, et Tartu ülikooli naistekliinikus sündis eelmisel aastal kokku 2146 last, neist 205 olid enneaegsed ning 38 kaksikud.

Rasketes sünnituseelsetes olukordades hädavajalik jälgimisseade maksab Kaunissaare sõnul u 400 000 krooni. „Pool seadme rahast on fondil tänu heade inimeste abile olemas, teise poole soovime koguda Enteri abiga,“ on lastefondi juhataja lootusrikas.

Paalbergi sõnul on täna algav heategevusprojekt Enterile esimene, kuid kindlasti mitte viimane katse ühiskonna valupunkte leevendada. „Arvuti- ja digikaupu müüva ketina on meie heategevusstrateegiaks edendada seda, et uued tehnoloogilised lahendused oleksid abivajajaile kättesaadavad,“ kinnitas Paalberg.

Enter IT-Market on arvutite ja digikaupade jaekett, mille eesmärgiks on pakkuda kodukasutajatele suurimat valikut arvuti- ja digikaupu ühest kohast ning uuendada senist it-salongindust Eestis. Enter IT-Market on kahe tegutsemisaasta jooksul avanud 14 it-marketit kõigis suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti.

Kampaania toimub SA Tartu ülikooli kliinikumi lastefondi ja Enter IT-Marketite koostöös. Headel inimestel on võimalik sobiv toetussumma kanda ka SA TÜ kliinikumi lastefond pangakontodele:
Hansapangas 221015828742
Ühispangas 10220014910011
Sampo pangas 334408530000
Nordea pangas 17000285384