"Ükskõik millises kriisis: kärpides kulusid, kärpides palkasid, vähendades töötajaskonda, säästes raha, on sellest abi vaid mõneks ajaks," rääkis Fisk.

Fiski sõnul ei saa lõputult jätkata inimeste demotiveerimisega ega kaotada oma parimaid töötajaid. "Ei saa sulgeda silmi ja loota, et asjad lähevad paremaks."

Kui 2008. aasta suvest kuni 2009. aasta kevadeni on tema sõnul aeg kärbeteks. "Nüüd oleme juba teises faasis. Kui te tahate olla võitjad on aeg, kui te pole juba alustanud, kohaneda ja isegi aeg mõelda uuendustele (innovatsioonile - toim)," rääkis Fisk.

Kulude kärpimisel tuleb vabaneda kõigist mittevajalikest kuludest: tuleb keskenduda oma portfooliole, parimatele toodetele ja klientidele.

Jätta alles parimad kliendid. "Sa ei vaja kõiki kliente. Nad aitavad sul hoida käivet, kuid ei pruugi hoida kasumit. Mittekasumlikud kliendid võivad lõpuks su äri hävitada."

"Jäta alles vähem tooteid, kuid keskendu nende müügile, võibolla uutel turgudel," sõnas Fisk.

"Vaata üle hinnad, mitte aga ära alanda neid ainult," soovitas Fisk. Vähendada tuleks riske ning mitte ainult finantsriske, vaid riske ükskõik millises vormis nad ei avalduks.

Praegu on aga Fiski sõnul parim aeg avastada paremaid turge; uurida, milliseid uusi tooteid kliendid vajavad; kujundada ringi lahendusi.

Vaadata üle konkurendid ning mõelda ümber, kui vaja. Fisk tõi näiteks McDonaldsi, kes ei konkureeri tänapäeval mitte ainult teiste nn kiirtoidurestoranidega, vaid pakub konkurentsi kallitele restoranidele.

"Positsioneeri ringi oma bränd, et inimesed mõtleks sinust teisiti. Defineeri ringi klientide ootused," rääkis Fisk.

Alles siit saavad Fiski sõnul alguse uuendused. "Kuna areng toimub 24 tundi päevas, ei hakka te konkureerima enam vana maailmaga - konkurendid on muutunud, klientide vajadused on muutunud, väljakutsed on muutunud, kulustruktuurid on muutunud," rääkis Fisk.