JYSK Eesti regioonijuht Kaidi Kase sõnul olid käesoleva aasta kolmanda kvartali enim ostetud tootegrupid madratsid ning kodutekstiil, teatas ettevõte.

”JYSKi olulisima kaubarühma, madratsite müük kasvas 53 protsenti. Ka kodutarbeid ja kangaid osteti eelmise aasta kolmanda kvartaliga võrreldes 21 protsenti rohkem,” sõnas Kask.

Peale madratsite on tähtsamateks tooterühmadeks veel tekid-padjad, voodipesu, aia-ja kodumööbel ning kindlasti hooajatooted.

2002. aastal Eesti turule sisenenud JYSKil on praeguseks avatud kuus kauplust, millest neli asuvad Tallinnas, üks Tartus ja üks Pärnus ning nendes töötab kokku ligikaudu 140 inimest.

”Laiendame järk- järgult oma poevõrku ja lõpusirgele on jõudnud JYSKi e-kaupluse loomine, mille kaudu saavad kliendid üle Eesti kodust lahkumata oste sooritada, ” rääkis Kask.

JYSK asutati 1979, kui Lars Larsen avas esimese kaupluse Taanis, kus müüdi esmalt pardi- ja hanesulgedest tekke ning patju. Tänaseks tegutseb ettevõte 32 riigis ning pakub tööd ühtekokku 14 000 töötajale.