Populaarne investorite kanal CNBC kirjutab, et Wall Streeti analüütikud olid ettevõttelt oodanud aktsia kohta 60 senti kasumit, tulemuseks oli vaid 46 senti. Käibeks ootasid analüütikud 347 miljonit dollarit, kuid tegelik tulemus oli 330 miljonit dollarit.

Selle aasta plaanide kohta teatas ettevõte, et loodavad umbes 1,4 miljardi dollari suurust käivet. Ka see number on pettumus, sest analüütikud olid selleks aastaks prognoosinud 1,66 miljardi dollari suurust käivet.

Pärast tulemuste avaldamist kukkus Weight Watchersi aktsia järelkauplemises 30%. Enne tulemuste avaldamist oli ettevõte viimase 12 kuuga oma väärtusest kaotanud 58%.

Ettevõtte juht Mindy Grossman on püüdnud Kaalujälgijatest teha algse dieedifirma asemel elustiilifirmat. Nii loobuti eelmisel aastal sõnast „weight“ ehk kaal ning tutvustati uut kaubamärki WW.

Noored tarbijad ei ole enam huvitatud kalorite lugemisest, vaid püüavad lihtsalt süüa puhast toitu ja endale rohkem teadvustada, mida nad suust sisse ajavad.

Firma juhid lootsid, et elustiilifirmana suudavad nad kliente enda külge siduda eluks ajaks, mitte neid pärast soovitud kaalulangetuseesmärgi saavutamist kaotada.

Grossmann tõdes börsiteates, et kuigi aasta algus on olnud pettumust valmistav, siis on ta veendunud, et nende valitud strateegia ning keskendumine heaolulahendustele on õige valik ning suudab tagada pikaajalises perspektiivis jätkusuutliku kasvu. Ettevõtte teatel on nende eestkõnelejal ja investoril, telelegend Oprah Winfreyl keskne roll nende kevadisel tele- ning digitaalses turunduskampaanias.
Oprah Winfreyle kuulub umbes 8% ettevõttest.