Kaheksa kuuga on Liviko müünud kokku 1 284 930 liitri viina ning ettevõtte turuosa suurus selles sektoris aasta koondarvestuses on 30%. Kogu kange alkoholi osas on Liviko 8 kuu müügimaht 1 812 610 liitrit ja turuosa 34,8%. Augustis müüs Liviko 164 900 liitrit viina ja kokku 239 900 liitrit kangeid alkohoolseid jooke.

Liviko turundusdirektori Janek Kalvi sõnul on viina- ja alkoholituru edasist arengut praegu keeruline prognoosida, kuna palju sõltub sellest, kui suure jälje Pärnumaa salaviinatragöödia Eesti tarbija ostuharjumustesse jätab. “Kui inimesed suudavad võtta juhtunut hoiatusena salaviinaga reaalselt kaasnevaist ohtudest ning politsei jätkata aktiivset salaalkoholi vastast võitlust, siis võib oodata Liviko kui kvaliteedigarantiid pakkuva seadusliku tootja müügimahu edasist kasvu,” märkis ta.

“Vältimaks salaalkoholi ostmist seaduslikest müügikohtadest, kutsun kõiki meie tarbija üles alkoholi ostmisel tähelepanelikult vaatama, et pudeli korgil oleks selle päritolu ja kvaliteeti tõestav Liviko turvahologramm ning kork ise oleks rikkumata ning kinni,” rääkis Janek Kalvi.

Sel kevadel hakkas Liviko paigaldama oma toodetele kõrgtehnoloogilisi hologrammkleebiseid, et sel viisil kaitsta tarbijate tervist ning ettevõtte turupositsiooni võltsingute ja salaviina eest. Spetsiaalselt Liviko tellimusel välja töötatud hologramm on oma tehnoloogiliselt tasemelt võrreldavad näiteks rahatähtede kaitseks kasutatavatega ja neis on esimest korda maailmas tiraþeeritud kommertskasutusele võetud animeeritud laserloetav element.

Liviko toodab alkohoolseid jooke 25 kaubamärgi all, millest 7 on valged viinad, 10 liköörid ja 8 muud alkohoolsed joogid. Liviko kaks tuntuimat kaubamärki Viru Valge ja Vana Tallinn moodustavad firma siseturu müügikäibest vastavalt 23% ja 15%.

AS Livikol on ligi 1500 aktsionäri, aktsiate kontrollpakk (96,6%) kuulub NG Investeeringute AS-le.