Kaleva Travelile omistati auhind uuenduste eest infotehnoloogiliste võimaluste kasutamisel klienditeeninduses, teatas Kaleva Travel AS.

Aasta innovatsioonikvaliteedi auhinda annab välja Soome kvaliteedikeskus.

Peaaegu 30% Kaleva Traveli töötajatest on igapäevaselt kindla virtuaaltiimi liikmed. Töötajatel on asukohast olenemata juurdepääs firma infosüsteemidele.

Kaleva Travel OY tegevjuhi Virpi Paasoneni sõnul loodi uued infotehnoloogilised lahendused klienditellimustega tegelevate reisikonsultantide jaoks. Innovatsioon tagab asukohast sõltumatult kindla kvaliteedi, kliendikeskse ja personaalse teeninduse.

Infotehnoloogiliste võimaluste kasutamine aitab kliendipäringutele kiiresti reageerida, kuna kõigis Kaleva Traveli meeskondades järgitakse ühesuguseid tööprotseduure ning ka töövahendid on ühesugused.

Paasoneni väitel annab rutiinse töö automatiseerimine lisaaega personaalseks teenindamiseks. Paranenud on nii tööprotseduuride sooritamine, klienditeeninduse tase kui ka majandustulemused.

Kaleva Travel Grupi müük kasvas viimase kolme aasta jooksul 100 miljoni euro võrra.