"Nõukogu arutas päris pikalt ka teisi kandidaate, kokku oli 17 sooviavaldust, aga arvestades nende senist panust ja ettevõtte häid majandustulemusi, leidis nõukogu ühehäälselt, et nad on parim meeskond sadama juhtimiseks," rääkis Holsmer.

Lähiperspektiivis on Tallinna Sadama olulisemateks väljakutseteks Vanasadama maa-ala arendamine, jäälõhkuja Botnicale stabiilse aasta läbi kestvate lepingute leidmine ning mandri ja saarte vahelise parvalaevaliikluse konkursil osalemine. Nende kõigi teemadega on juhatus põhjalikult juba ka tegelenud ning tegeleb ka edasi, teatas sadam pressiteates.

Juhatuse konkursile laekusid 17 inimese sooviavaldused ja nägemused Tallinna Sadama arengusuundadest järgmistel aastakümnetel. Tallinna Sadama nõukogu tänab kõiki, kes konkursist osa võtsid.

Teise olulise teemana arutas nõukogu parvlaevade hankega seonduvat. Tallinna Sadama tütarettevõtja TS Laevad OÜ hankel parvlaevade soetamiseks saarte ja mandri vahelise laevaliikluse korraldamiseks osalejad pakkumisi ei esitanud. Ettevõtte juhatus tutvustas nõukogu liikmetele lähiaja tegevuskava, mille kohaselt on laevaehitajad ning –omanikud avaldanud valmisolekut asuda laevade tarnimiseks otsekõnelustesse.

Nõukogu kohustas juhatust antud teemaga aktiivselt tegeleda, eesmärgiga olla valmis esitama pakkumine majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi poolt välja kuulutatud mandri ja saarte vahelise parvlaevaliikluse opereerimise riigihankele.
Meestega sõlmiti uus leping viieaastaseks tähtajaks.