"Täna oleme võtnud äraootava positsiooni," ütles Kalvi, kelle sõnul on ettevõte optimistlik, hoolimata sellest, et Venemaa suunalt on tulnud pronkssõduri teisaldamise ümber tekkinud kära tõttu tagasilööke. Seda nii Eesti ettevõtetele üldiselt kui ka konkreetselt Livikole. Täpsemalt ei taha Kalvi olukorda kirjeldada, kuna niigi tundliku teema puhul pole mõtet õli tulle valada.

"Tagasilöögid on konkreetsete kaubanduskettide teema," ütles Kalvi. Tema sõnul on ajutiselt peatatud ettevõtte reklaami- ja turundusaktsioonid Venemaal, kuid eksport pole praeguseks katkenud.

Eilse päeva jooksul sai populaarsust juurde Liviko tootesari Vana Tallinn. Peterburis kutsusid noored Vana Tallinnat mitte ostma ega turustama, Ukraina portaal seevastu tegi tootele vastupidist reklaami. Igal juhul on tegemist kaubamärgiga, mis neis riikides on Nõukogude ajast siiani väga tuntud, kui mitte kõige tuntuma Eesti kaubamärgiga.

"Vana Tallinn on neis riikides (SRÜ ja endised liiduvabariigid - toim) väga oluline toode ja pole ime, et kriisi valguses on kogu tootesari päevakorda tõusnud," ütles Kalvi. Kalvi sõnul moodustab Vana Tallinn Liviko ekspordist Venemaale üle 95 protsendi ning eksport Venemaale ettevõtte koguekspordist kümnendiku. Eksport Venemaale on viimastel aastatel olnud kasvutrendis.

Kalvi sõnul ei tähenda väikeste gruppide tegevus veel kogu Venemaad: "Vene inimesed ei puutu eriti asjasse. Tegemist on poliitilise debatiga, mida meedia üleval hoiab. Tavatarbija on juba kaugenenud sellest, mis toimub."

Vaadates olukorda, kus Eestis on alkoholimüük piiratud ning eksport Venemaale on mõjutatud poliitilistest sündmustest, võiksid Eesti alkoholitootjad Kalvi sõnul veel rohkem viriseda. "Kindlasti prevalveerivad riiklikud huvid ning me selles mõttes ka ei virise," rääkis Kalvi.

"Meedia võiks ka samasugust meelsust kanda," lisas Kalvi.