Jaanuaris sai Tallinna lennujaamast regulaarlendudega 23 sihtkohta, suveks kasvab sihtkohtade hulk kümmekonna võrra. On selge, et nii nadi ühenduste hulk ei rahulda, kuid Tallinnasse kui siiski Euroopa nn perifeeriasse mõnd lennufirmat meelitada, uut sihtkohta avada ja seda ka säilitada on keeruline. Kuigi Tallinna lennujaama turundusjuht Eero Pärgmäe rõhutab, et neil on hea meel iga uue vedaja ja liini üle, on lennujaam nüüd kindlaks määranud, millised oleksid hädavajalikud, ent seni puudu olevad või selgelt alateenindatud sihtkohad.

„Meil on kolm turgu, kus näeme potentsiaali – need on Põhja-Saksamaa (näiteks ettevõtjate seas hinnatud Hamburg), ka London, mis praeguse nelja reisiga nädalas on selgelt alateenindatud, ja Egiptuse tšarterlendude vähenedes ka Hispaania kuurortlinn Málaga,” loetles Pärgmäe. Ta lisas, et kui Saksamaa sihtkohti suudaks teenindada Nordic Aviation (lendab Münchenisse), siis kaugemate sihtkohtade jaoks on vaja juba suuremate lennukitega odavlennufirmasid. „Kui tahta Londonisse liini, mis alustaks hommikul lendu Tallinnast ja tuleks õhtuks tagasi, on vaja, et mõni lennufirma siin baseeruks. British Airways on meile kindlalt öelnud, et neil see kõne alla ei tule, sest nad jagavad juba lennukoodi Finnairiga Helsingist. Me oleksime õnnelikud ükskõik millise vedaja leidmise üle,” ütles Pärgmäe.

Üks firma, kes sobiks võrrandisse hästi, on norrakate Norwegian, mis lähiaastatel jõuliselt laieneb ja asub hea kvaliteedi poolest odavlennufirmade ladvikus.

Hea lugeja, kuhu tahaksid sina Tallinnast otse lennata? Jaga oma reisiplaane ja lennuvajadusi aadressil rahvahaal@delfi.ee !