„Esimen suurim õppetund oli see, et igal kriisil on lõpp ning siis peab olema valmis uueks kasvuks. Teine suurim õppetund oli see, et inimestele tuleb määrata õiged ülesanded ning head inimesed hoida kinni. Ka meie jäime ilma paljudest oma headest inimestest. Paljud teised firmad täitsid aga oma ametikohti suvaliste ja ebakompetentsete inimestega. Need inimesed, kes aga tegid kriisi läbi, on tänaseks liitunud tugevaks jõuks. Meil on nüüd olemas kompetents kriisist,“ sõnas Kastein.

Teiseks muutus Kasteina sõnul kriisis inimeste tarbimisharjumus. „Inimesed varasemalt ei vaadanud hindu poes. Täna aga väga täpselt. Meie jaoks on aga oluline uus situatsioon turul, kus inimesed, kes langesid kriisi ajal odavama kauba tarbijate hulka, ei tule isegi heal ajal enam odavamast ja säästusegmendi tarbimisest tagasi. Me peame ümber hindama selle, et meie head ja kallist kaupa ei osteta enam varasema hinnaga,“ selgitas tehase juht.

Kastein tõi siin ka näite, kuidas hind on tänaseni tarbimissituatsioonis olulisim märksõna. „2008. aastal müüdi läbi hinnakampaaniate vaid 5 protsenti meie kaubast. 2011. aastal oli see number aga juba 50 protsenti,“ mainis Kastein.