Baltika juhatuse esimees Meelis Milder on varasemas intervjuus öelnud, et uued uued brändid genereerivad turul lisaraha ja uusi kliente, mis jagunevad tugevate rõivabrändide vahel, kirjutas Bestsales.ee

Millise osa kasvust tahate endale saada Eestis seoses H&M kaupluste avamisega?

H&M ei ole Baltika jaoks sugugi uus konkurent - meie lähiriikides ning Baltika jaoks olulistel turgudel on see konkreetne kaubamärk olnud kättesaadav juba mõnda aega.

Kui hinnata kaubamärgi tuleku võimalikku mõju majandustulemustele, siis sobib kõrvale võtta kogemus Lätist, kus samades ostukeskustes asuvate Baltika brändikaupluste käive kasvas H&M poodide avamiskuul märgatavalt. H&M pole eestlase jaoks sugugi tundmatu kaubamärk - nüüdsest ei pea lihtsalt enam osturetkele minekuks üle lahe sõitma. Kaubavaliku seisukohast võidavad H&Mi turuletulekust kõige rohkem lastega pered ning selles vallas Baltika ei konkureeri.

Eesti ja Baltikumi kliendid on oma valikutes küllaltki iseteadlikud ega jookse niivõrd massiliselt iga trendiga kaasa, otsides pigem võimalusi väljendada rõivaste kaudu oma isikupära ja individuaalsust.