Telekanali TV3 pressiesindaja Annely Adermann kinnitab, et ülipopulaarse sarja fänninänni müügiga suurt tulu ei teeni. Ka edaspidi – kui sarja populaarsus kevadiste uute osade tulekuga muidugi püsib – on Adermanni sõnul plaanis korraldada fännipäevi pigem heategevusprojektidena.

Eelmisel suvel ennenägematu trügimise ja väikeste fännide laviini alla jäänud näitlejad kogusid Tallinna Kaubamajas korraldatud kohtumisel sarja logoga meenete müügist pea 9000 eurot, mis annetati Pelgulinna sünnitusmajale. „Kuna kruusid, kotid, särgid ja muu müüdi mõne hetkega läbi, siis tellisime veel tooteid, mida praegu saab osta TV3 veebipoest. Konkurentsitult on kõige populaarsem „Kättemaksukontori fänniraamat”, mida esimese tiraažiga müüdi 3000 tükki. Kuuldavasti läheb ka teisel tiraažil hästi,” rääkis Adermann. Ühe fänniraamatu hind on umbes 13 eurot ja see tulu jagatakse juba TV3, kirjastuse Tänapäev ja sarjatootja BEC vahel.