“Trend, et kaubamajad oma peamajast kaubanduskeskustesse laienevad, on maailmas juba mõnda aega levinud,“ ütles Kaubamaja direktor Kati Kusmin. “Uue kaupluse puhul on tegemist eelkõige perekeskse moekauplusega, kus pakutakse keskmises hinnaklassis tuntud rõivamärke ja moeaksessuaare. Esialgseil hinnanguil võiks linnas olla turgu kolmele kuni neljale seda tüüpi kauplusele.”

Kusmin lisas, et moekaupluse kontseptsioon on osa Kaubamaja kontserni pikaajalisest strateegiast kasvatada ja kindlustada turuosa Eesti jaekaubandusturul. Tema sõnul soovib Kaubamaja oma moekaupluse kontseptsiooniga tulla lähemale Kaubamaja tundvatele ja hindavatele klientidele suure külastajate arvuga kaubanduskeskustes, mis on ostukohana atraktiivsed tänu headele parkimisvõimalustele, lihtsale juurdepääsule suurte magistraalide ääres ning keskuses pakutavale suurele kaupade ja teenuste kontsentratsioonile.

Rocca Al Mare kaubanduskeskuses avatavas kaupluses on müügipinda 800 ruutmeetrit. Projekti koguinvesteeringu maht on 5 miljonit krooni ning aastaseks külastajate arvuks prognoositakse ligi 250 000 inimest.

Moekaupluses pakutakse Kaubamaja püsiklientide seas populaarseks saanud keskmise hinnaklassiga naiste- ja meesterõivaste märke S. Oliver, Tom Tailor, PepperCorn ja Solid. Märgikollektsiooni on täiendatud uute kaubamärkidega Mexx, PTA ja B-Young. Lasterõivastest on esindatud Blue Seven ja Star, beebidele Minibeebi ning Lenne. Lisaks rõivastele pakutakse ka kosmeetikat, parfüüme, pesu, moeehteid ja -aksessuaare. Kaupluses kehtivad kõik Kaubamaja-Selveri Partnerkaardi püsikliendisoodustused.