Südalinna atraktiivsuse ja tugevuse tõmbekeskusena kujundavad selles piirkonnas asuvad muuseumid, teatrid, kaubandus -ja teenindusettevõtted, vaba aja veetmise võimalused ehk kõik, mida linlased aktiivselt linnasüdamelt ootavad.

"Kindlasti on mugava parkimise olemasolu üks mitmest olulisest argumendist südalinna tuleku kasuks otsustamisel. Juurdepääs südalinna peab olema mõistlik ning selle kõrval peab hästi toimima ka ühistransport," märkis Kütt. "Ajalooliselt ja tunnetuslikult jääb Tallinnas linnasüda Kaubamaja ja kunagise Viru väljaku ümbrusesse ning see on ka täna põhiline inimeste liikumisteede sõlmpunkt."

Koos uute arendustega kaovad ajutised parkimisvõimalused asendudes uute büroode või muude hoonetega. Seetõttu on kindlasti vaja täiendavaid mugavaid parkimisvõimalusi päris linna südames. Sellised parkimisvõimalused aitaksid lahendada vanalinna, teatrite ja avalike ürituste külaliste parkimisprobleeme ja südalinn muutuks linna kaugemate piirkondade elanikele veelgi kättesaadavamaks, lausus ta.

"Kindlasti ei soovi me näha äride lahkumist südalinnast. Samuti ei tohi unustada, et arvestatav osa Tallinna lähiümbruse valdade elanikest ei oma võimalust kiirele ja mugavale ühistranspordile. Südalinna atraktiivsus sõltub selle piirkonna pakutavate teenuste kättesaadavusest ning teiste liiklusvahendite kõrval on oluline võimaldada hea ligipääs ka erasõidukiga liiklejale," mainis ta. "Tallinna südalinna liiklusprobleemide põhjuseks on pigem transiitliikluse suur osakaal ja alternatiivsete ümbersõitude puudumine. Tallinnlasena läheb mulle väga korda, milline on Tallinna südalinn ja ma sooviksin näha aktiivset ja toimekat linnasüdant."

Arvestada tuleb kõikide liiklejatega - jalakäijatele ja jalgratturitele tuleks luua rohkem ruumi, arendada ühistransporti ning rajada parkimisvõimalusi just maa-alustes parklates. Nii saaksime tänavatele rohkem ruumi ja koos uute arendustega laheneks parkimismure, võttis ta teema kokku.