“Hakates rajama täiesti omalaadset ilukaupluste ketti, investeerib Tallinna Kaubamaja kontserni jaoks uude jaekaubandusvaldkonda. Samal ajal on meil nii Tallinna kui ka Tartu Kaubamaja Ilumaailmast kaasa võtta hea müügikogemus ning veendumus, et ilutoodete sektoril on väga suur kasvupotentsiaal — seda kinnitavad nii siinsed kui ka välismaised suundumused ja müügistatistika,” ütles Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse esimees Raul Puusepp, kirjutab Eesti Päevaleht.

Ilukaupluste keti juhatuse esimehe Lea Endriksoni sõnul on praeguseks olemas esimesed Eesti üürilepingud, kaupluste avamist on oodata järgmisel aastal. “Tegemist on nii kontseptsioonilt kui ka kaupluste disainilt ainulaadse ilupoeketiga, millele Baltimaades analoogi ei leia. See seab poekohtadele oma nõudmised ning mõjutab sobilike kaubandusruumide leidmist. Tahame olla esindatud vaid suuremates linnades.”

Lea Endrikson ütles, et uued ilukauplused tulevad tavapärastest ilupoodidest märgatavalt suuremad. 350- kuni 600-ruutmeetrise müügipinnaga kauplused on üles ehitatud uuenduslikult teema-, mitte kaubamärgi-põhiselt. Senisest suuremat tähelepanu pälvivad meestele mõeldud ilutooted ning lisaks pakutakse kauplustes ka teenuseid alates juuksurist ja küüne-stuudiost kuni spaateenuseni.