Ettevõtte juhtkonna sõnul on brändi muudatused tingitud ennekõike uutest äritingimustest ning muutustest kullerteenuste turul. ?Senise kahe kaubamärgi asemel ühe kasutamine, mis kõiki teenuseid ühendab, aitab suurendada Eesti ettevõtete teadlikkust, et kõiki pakisaatmise teenuseid on võimalik saada ühe teenusepakkuja käest,? selgitab BLS Eesti tegevjuht Tarmo Tael.

Taela sõnul on ettevõtte kuulumine rahvusvahelisse DPD pakijaotusvõrku alates 2002. aastast samuti üks oluline põhjus, miks ühe kaubamärgi kasutamisele üle minnakse. ?Kuna nõudlus kullerteenuste järele ja ka konkurents sellel turul kasvavad, peame suutma maksimaalselt kasutada DPD jaotusvõrgu eeliseid,? lisab Tael.

Samasugune kaubamärgi muutumine viiakse läbi samaaegselt ka Baltic Logistic System Latvijas ja Baltic Logistic System Vilniuses, mis kuuluvad samuti DPD võrgustikku. Ülemineku perioodil on plaanis uuendada autopargi, kullerite riietuse, dokumentatsiooni, terminalide ja depoode väljanägemist ning dekoreerida need uue DPD kaubamärgiga.

DPD on Euroopa üks juhtivaid rahvusvahelise logistikateenuse pakkujaid ? iga päev jõuab DPD kaudu adressaatideni rohkem kui 1,4 miljonit pakki üle Euroopa. GeoPost, mille koosseisu kuulub ka BLS Eesti, omab 83,32%-list osalust DPD-s.