Kaupmeeste liit korraldab klientide võitmise teemal seminari


Kaupmeeste liit korraldab klientide võitmise teemal seminari
EPL Arhiiv

Täna toimub Eesti kaupmeeste liidu korraldusel seminar “Klienditeenindusest jaekaubanduses: klientide leidmine, hoidmine ja tagasivõitmine”.

Seminari põhilektoriks on Kanada University of Western Ontario turundusprofessor Dr. Brent McKenzie, teatas kaupmeeste liit.

Kaupmeeste liidu tegevdirektor Marika Merilai sõnul on kliendisuhtlus kaubanduse põhialus. “Professionaalsete kaupmeeste juurde tulevad kliendid taas ja taas. Sestap osaleb meie tänasel seminaril rohkelt huvilisi,” ütles Merilai.

Teletorni konverentsikeskuses toimuvat seminari toetab Tallinna ettevõtlusamet. Seminar on liidu liikmetele tasuta.

Eesti kaupmeeste liit on 1996. aastal loodud jae- ja hulgikaubandusettevõtete ühendus, mis esindab ja kaitseb liidu liikmete huve. Suurt tähelepanu pühendab liit koolituste korraldamisele ja kaubanduse valdkonna kutsehariduse arendamisele.

Eesti kaupmeeste liidul on 49 liiget. Liitu kuuluvad teiste seas ka AS A-Selver, Rimi Eesti Food AS, ETK, Prisma Peremarket ja teised jae- ja hulgi­kau­ban­dus­ettevõtted. Täna hõlmavad liitu kuuluvad jaeettevõtted 70% toidu- ja esmatarbekaupade turust.