"Me täname usalduse eest kõiki 200 investorit ja jätkame tööd eksporditurgudel kasvamise suunas kohe, kui viirus on seljatatud. Laiendame oma tootevalikut ning loomulikult palkame ka mõned inimesed, kelleta poleks ettevõtte kasv võimalik," rääkis Lahhentagge tegevjuht Maarit Pöör.

Eesti esimene džinni väiketootja, kolm aastat tagasi tegevust alustanud Lahhentagge lõpetas eile õhtul oma ühisrahastuskampaania, kuna saavutati maksmiumeesmärk 219,600 eurot. 18. veebruaril rahakogumist alustanud Saaremaa joogitootja seadis esialgu miinimumsummaks 99 900 eurot ja maksimumsummaks 199 800 eurot. Kaasatud summa ületas miinimumi 2,2-kordselt.

Pöör lisas, et kuna praegu põgenesid paljud investorid maailma aktsiaturgudelt, siis oli huvi Lahhentagge kampaania vastu just viimastel päevadel nii suur, mistõttu otsustasid nad ka oma kampaania ülemist sihti tõsta. "Sellest hoolimata saavutasime sihtmärgi enne tähtaega," märkis Lahhentagge tegevjuht.

Saaremaa käsitööjookide tootja kampaania miinimumeesmärk täitus veebruaris vaid kahe päevaga. See oli Pühaste ja Nudisti järel kolmas ühisrahastuskampaania, mis Fundwise’i platvormil nõnda kiiresti õnnestunud.

Investorite tugi võimaldab ettevõttel tuua mitmed 2021-2023 planeeritud müügiarenduse kulud juba käesolevasse aastasse ja kiirendada sellega Lahhentagge planeeritavat kasvu. Investeeringu abiga kasvatab oma müügikohtade arvu Eestis 300-ni ning sihikule võetud Euroopa turgudel tuhandeni. Lisaks toob Lahhentagge lähemate aastate jooksul turule veel kuni 12 uut toodet ja investeerib inimestesse, kelleta ei ole ettevõtte kiire kasv võimalik.

Lahhentagge on kasvanud Eesti suurimaks tooniku väiketootjaks ning hiljuti tõi Saaremaa joogitootja esimese kohaliku ettevõttena turule ka alkoholivaba destilleeritud jook Flâneur. Sellest valmistatud kokteiliga võitis Kristo Tomingas märtsis New Yorgis suure rahvusvahelise barmenite võistluse. Lahhentagge tooteid müüakse mitmetes Euroopa tippbaarides ja tooted on esindatud kaheksal välisturul.