Analüütik David Gibsoni sõnul ei saa mängija mängus kaugele liikuda, kui ta ei tee teatud kulutusi ehk rakendusesiseseid oste. Raha on vaja selleks, et salvestada, treenida, võidelda ja teha palju muud," selgitas ta. Enamus oste on väikesed ja jäävad mõne dollari piiresse. Pokémon Go kasutajaid on aga väga palju ja see tähendab rakendusele meeletut kasumit.

Paljud arvutused näitavad, et Pokémon Go toob sisse enam kui miljon dollarit päevas. See tähendab, et esimese aastaga võib see sisse tuua lausa miljard dollarit.

Irooniline on see, et mängu tootja Nintendo ei ole sugugi see, kes sellest enim võidab.

Ehkki paljud seostavad Pokémoni Nintendoga, mis on üks maailma suurematest mängutootjatest, loodi mäng siiski mitme firma koostöös. Nende seas on tarkvaraarendaja Niantic, Apple, Google, Pokémon Compay ja Nintendo.

Gibsoni sõnul läheb iga saja ühiku kohta, mida müüakse, 30 Apple'le, 30 Nianticule, 30 Pokémon Companyle ja vaid 10 Nintendole. Nintendo ei teeni selle pealt kuigi palju otsest tulu, aga nad omavad 33-protsendilist osalust Pokémon Companys.

Apple teenib kõigist enam seetõttu, et ehkki Pokémon Go mängijate seas on levinumad Android-telefonid, siis on mitmed uuringud näidanud, et iPhone'i kasutajad teevad rohkem rakenduste-siseseid oste.