Kes võidavad Kuldmuna 2015 turundusauhinnad?

 (10)
Kuldmuna 2014
Kuldmuna 2014Foto: Ilmar Saabas

Reede õhtul selguvad loovusfestivalil Kuldmuna 2015 Eesti parimad turunduskommunikatsiooni lahendused ning –tegijad. 2015. aasta Kuldmuna konkursile laekus kokku 409 tööd.

Auhinnad kuulutatakse välja reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategooriates. Lisaks kuulutatakse välja parimad agentuurid valdkonniti, premeeritakse parimat klienti ning üks legendaarne tegija saab pärjatud Elutööauhinnaga. 17. korda toimuva Kuldmuna auhinnagala leiab aset 6. märtsil Tallinnas Lennusadamas.

"Kuldmuna konkursitöödes kajastub alati möödunud aasta turundusmaastik, see on kui peegel, kuhu vaadates on selge, mis Eesti turunduses toimub ja millised lahendused töötavad," kommenteeris Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu ETKALi juhatuse liige Tõnu Kõva. "Välisekspertide juhitavad žüriid töötavad pingeliselt terve selle nädala ja reedeks on kuldsed munad küpsed," lisas Kõva.

Loovusfestivali Kuldmuna 2015 raames toimub ka Noortekonkurss Pesamuna, kus kuni 28-aastased loojad saavad mõõtu võtta, sel aastal laekus konkursile 19 tööd.

Kuldmuna toimub Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsiooni-lahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid.