Uute autode müük tegi aprillis jõudsa hüppe üles ja seda ennekõike sõiduautode arvelt, mida müüdi kokku 1913. Märtsiga võrreldes osteti ligi kolmesada sõiduautot rohkem. Samuti ületas sõiduautode müük tublisti ka möödunud aasta aprillikuu näitajaid. 

Automarkide osas on jätkuvalt liidrikohal Toyota 271 autoga, edestades tublisti talle järgnevaid Hondat ja Volkswagenit, kelle tulemused aprillis olid vastavalt 190 ja 186 müüdud sõiduautot. AMTELi tegevjuhi Arno Sillati sõnul tuleb aga märkida, et suurima hüppe eelmiste kuudega võrreldes tegi Kia, ületades märtsikuu läbimüüki pea kahekordselt, tõustes populaarsuselt neljandale kohale.

Kõige enam kasvas väiksemate keskautode müük. Märtsis hüppe teinud maasturite osakaal langes veidi, taandudes aasta esimeste kuude tasemele. Maastureid on siiski müüdud tänavu talvel ja kevadel palju jõudsamalt kui varasematel perioodidel, seda on mõjutanud ilmselt nii pikale veninud talv kui ka meie teede ja tänavate nukker olukord. Alternatiivkütust kasutavaid autosid müüdi eelmise kuuga võrreldes vähem -  elektriautosid 6 ja hübriidautosid 22.

Tarbesõidukite vastu samaväärset huvi ei tuntud, kuid siiski läks aprillis kaubaks 316 kaubikut, veokit ja bussi rohkem kui eelmisel kuul.

Tarbesõidukite poolelt tegi märkimisväärase hüppe Volkswagen, kes tänu heale müügile kaubikute segmendis tõusis aprillikuus turuliidriks kokku 53 autoga. Volkswagenile järgnesid Peugeot 43 ja Citroen 36 autoga. Veokeid osteti aprillis täpselt sama palju kui märtsis, ehk siis 60, ja antud segmendis tegid parima tulemuse Volvo ja Scania.

„Hinnates uute autode aprillikuu müüki Eestis, teeb kindlasti rõõmu elektriautode ja hübriidide müügi edenemine,“ ütles Sillat, kelle sõnul on arvud küll väikesed, kuid huvi on pidev. "Õige niši ja kasutamise korral on elektiriajamiga autodel suured eelised ning täna on olemas ka korralik laadimisvõrgustik. Gaasiautode müük seevastu kiratseb ning praktiliselt olematu turg jaguneb suru- ja vedelgaasiautode vahel, millest edasiarendamiseks ei teki kummalgi mõistlikku kasutajate massi,“ nentis ta.