Et saada objekti kohta teada täpseid finantsfakte, hakkab RE/MAX Professonals'i kontoris viibima laenuhaldur DnB Pangast, kes vastab kõigile kliendi finantseerimisalastele küsimustele.


Kinnisvaraettevõtte juhatuse liikme Kairi Ummuse sõnul pole selle infotunni mõte pakkuda mitte panga tooteid, vaid vastata klientide küsimustele, leida nende probleemidele lahendusi ja võtta ära teadmatus ja hirm tuleviku ees.


„Panka läheb inimene tavaliselt siis, kui tal on juba probleem tekkinud. Meie tahame klientidele pakkuda pangapoolset tuge enne lõplikku otsust. Vaatame enne müügi alustamist või ostmist lahendused üle, et hiljem ei tuleks ebameeldivaid üllatusi,” lisab Ummus.


Tema sõnul on tavaline situatsioon praegu niisugune: ostjad leiavad sobivad kodud ja hinna osas saadakse müüjaga kokkuleppele, isegi pank annab positiivse laenuvastuse. Siis poeb aga ostjasse hirm ja ta lükkab otsuse edasi. Otsest põhjust pole ja tavaliselt mainib ta müüjale ja maaklerile, et ei saanud pangast rahuldavat pakkumist.


„Ja nii see idee sündiski. Klient vajab rohkem selgitusi ja mõlemad pooled – maaklerfirma ja pank – oskavad seda teha. Kasulik on sellist probleemi üldse vältida ning seetõttu haarame härjal sarvist juba algfaasis, kui klient otsustab kinnisvara või panganduse teenuseid kasutada,” lisab Kairi Ummus.