Ühel Kehra peatänaval asub kivihoone, mille välimus ei reeda kuidagi, et seal toodetakse eksklusiivseid elegantse joonega ülerõivaid nii meestele kui naistele. Tootmismüra ja õmblejate sagimise taustal tervitab meid sõbralikult AS-i Year tegevjuht ja omanik Raivo Holm. Holm on mees nagu orkester, kes istub rõivatootmisettevõttes kolmel toolil korraga – ta on ühtaegu nii kaubamärgi disainer, firma ostu- ja müügijuht kui ka tegevjuht. Sedasi tegutsedes on ta edestanud teisi Eesti rõivatootjaid ja jõudnud oma kaubamärgiga Soome Stockmanni kaubamajadesse. „Me kasvame Stockmannis ja see on tubli näitaja, talvel olime läbimüügilt number kaks kaubamärk. Kui sel kevadel teiste kaubamärkide mahte vähendati, siis meie müügimahud tõusid 35%. Ilmselt me oskame seda Stockmanni-toodet teha,” lausus Holm rahulolevalt.

Loe edasi, mis eelised annab mitme ameti kombineerimine rõivatööstuses ning millised on kaubamärgi Year tulevikuplaanid.