Rajatavate teede kogupikkus on 7,2 kilomeetrit. Teelõigud asuvad Jägala-Kärevete maanteel ja Viimsi-Randvere maanteel. Lepingute maht on vastavalt 15 ja 11 miljonit krooni.

“Meie jaoks on lepingutel suur kaal eelkõige seetõttu, et need on Koger & Partnerite jaoks esimesed maantee-ehitustööde peatöövõtja lepingud,” ütles Koger & Partnerid nõukogu esimees Andres Koger pressiteate vahendusel. “Koger & Partnerite eesmärk on siseneda aktiivselt Eesti teedeehituse turule — koostöös Soome maanteefirmaga Tieliikelaitos saame kindlasti hinnatavaid kogemusi, mis võimaldab meil tulevikus Eesti teedeehituses järjest olulisemat rolli mängida.”

Soome Tieliikelaitose Balti tehingutest vastutav Ilpo Virtanen tõi esile head koostööd Eesti osapooltega. “Oleme huvitatud kasvavast Balti riikide turust,” selgitas Virtanen. “Tahame Eestisse tuua innovatiivseid infrastruktuuri lahendusi koostöös kohaliku partneriga.”

Viimsi Randvere maantee remont toimub 3,9-7,2 kilomeetril (pikkus 3,3 km), tööd algavad 16. augustil 2004. Jägala- Kärevete maantee remont toimub 48,6-52,5 kilomeetril (pikkus 3,9 km), tööd algavad 16. augustil 2004. Mõlema töö lõpptähtaeg on 31. august 2005. Koger & Partnerid on teedeehituse teenuse osutamiseks asutanud 100% tütarettevõtte Koger Teedeehitus AS, soomlased on Eestis tehingute jaoks rajanud tütarettevõtte Teekaru AS.

Teekaru juhataja Bruno Lille sõnul on Teekaru eesmärk pakkuda Eesti infra-alal konkurentsivõimelist teenust elamiskeskkonna parandamiseks nii ehitamise kui ka projekteerimise valdkonnas. “Samas kavatseme leida koostööpartnereid nii Lätis kui Leedus ja arendada tihedamad koostööd mitte ainult üle Soome lahe, vaid ka Balti riikide teedeehitajate vahel”.

Koger & Partnerid tootmisdirektor Kaupo Kaljuvee märkis, et Eestis ehitatakse-remonditakse aastas ligi 200 kilomeetrit maanteid. “Mõlemad lepingud katavad olulisi maanteid,” sõnas Kaupo Kaljuvee. “Meie eesmärk on töö kvaliteediga näidata, et Koger & Partneid on edukalt sisenenud Eesti teedeehituse turule.”

Kaupo Kaljuvee ütles, et lähiaastatel saab Eesti teedeehitus kindlasti oluliselt hoogu juurde. “Üks põhjus on seotud Euroopa Liiduga, mille eesmärk on välja arendada kõik liidu sisesed olulisemad magistraalid,” lausus Kaljuvee. “Seniste teedeehituse mahtude juures Eesti teed lagunevad kiiremini kui neid remonditakse. Usun, et see tendents pidurdub tänu Euroopa Liidu poolsele teeehituste kaasfinantseerimisele.”

Koger & Partnerite 2003. aasta netokäive oli 440 miljonit krooni, puhaskasum 10,6 miljonit krooni. Suuremate objektidena valmisid möödunud aastal Vabaõhumuuseumi tee korterelamud, korterelamud Mustamäe tee 29, Sõpruse pst 257, Poska tn 5 ja Pärnus Aia tn 2 ning Alexela terminali 2. järk koos Paldiski kai ehitusega. 2004. aasta käibeks prognoosib ettevõte üle 500 miljonit krooni. Ettevõttes töötab 35 inimest.

Soome teedeehituse firma Tieliikelaitos on Soome riiklik teedeehitaja, mille 2003. aasta käive oli ligi 8,5 miljardit krooni. Ettevõttes töötab üle 3000 inimese.