Kohtunik põhjendas otsust sellega, et kuigi ta ei pea äriklassis lendamist mingiks ekstravagantsuseks, lendasid siiski Bombardieri esindanud advokaadid turistiklassis ja kõigest 900 euro eest ning seega peab hüvitamine toimuma võrdsetel alustel.

Järgnevalt põhjendab Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen Ärilehele, miks pidi niigi kahjumis ja Euroopa Komisjoni uurimise all olev  riigifirma lennutama endale palgatud Kanada advokaate äriklassis, kuivõrd rahvusvahelise suurtööstuse Bombardieri advokaadid said üle ookeani lendamisega hakkama ka turistiklassis ning üle viie korra odavamalt:

"Eelmise aasta juunis tehtud otsuses väljendas kohtunik väga selgelt oma seisukohta, et äriklassi piletite kasutamine üleookeani lendudel vastab täielikult tavapraktikale," ütles Eskelinen.

"Kohtunik rõhutas, et välisriigi valitsuse vastu esitatud mitme miljoni dollarilise nõude korral, kus advokaadid annavad endast maksimumi ametnike ristküsitluse all, pole üle ookeani äriklassis lendamine ekstravagantne kulu. Tuletan meelde, et kui nad oleksid töötanud Ontario valitsuse ametnikena, näeksid suunised rahvusvaheliste ülesannete täitmisel ette reisimist äriklassis," lisas Eskelinen.

"Kohtunik otsustas ka, et kulud tuleb osapooltel hüvitada võrdsetel alustel. Sellest johtuvalt võttis kohtunik aluseks turistiklassi piletite hinna ja meil ei ole antud otsuse osas vastuväiteid."

Selle aasta maikuus lõpliku lahendi saanud vaidlus lennufirma Estonian Airi ja Bombardieri vahel lõppes Estonian Airi võiduga ja päästis lennufirma lennukitootja 18 miljoni euro suurusest kahjunõudest.Bombardier üritas kahes kohtuastmes tõestada, et Eesti riigile kuuluvat Estonian Airi sundis lennukite ostust loobuma siinne valitsus. Mõlemal korral andis Kanada Ontario kohus õiguse Estoninan Airile, sest Bombardier ei suutnud tõestada valitsuse sekkumist EA otsustesse.