AS-i Kohuke Eesti müügijuhi Jüri Kambura sõnul jäi ettevõte uue toote turule toomisega pisut hilja peale, mistõttu ei ole uut kohukest võimalik kõikidest suurtest poodidest osta. "Suurtel kettidel on oma vastavad rutiinid, K-Kohuke on aga välkidee ? osa AS-i Kohuke mastaapsest üle-eestilisest turunduskampaaniast," sõnas Kambura. Tema sõnul on huvi toote vastu suur ja loodetavasti laieneb K-Kohukeste müüjate ring veelgi.

Kambura sõnul on kampaania eesmärgiks tõmmata tähelepanu mitte ainult uuele kohukesele, vaid kogu AS-i Kohuke tooteseeriale ning kohukesele kui maitsvale ja tervislikule tootele laiemalt.

Kommenteerides Kohukese reklaami sarnasust Keskerakonna varasemate reklaamidega, ütles Kambura, et reklaamikeel pole kellegi monopol. "Meil on hea meel, et Keskerakond suhtub meie kampaaniasse mõistvalt. Erinevalt paljudest reklaamidest K-Kohuke kedagi ei halvusta, tegemist on üdini positiivse reklaamiga ja seepärast ei tohiks see küll kedagi häirida," sõnas Kambura.

"Mõtlesime, et kasutaks seda "kuuma" valimisteeelset aega hoopis oma turunduse ergutamiseks. Kohuke pole siin sugugi pioneer, linn on "vali-mind"-tüüpi plakateid täis,? ütles Kambura.

AS Kohuke kuulub Tallinna Piimatööstuse kontserni. Tallinna Piimatööstuse turundusjuhi Triin Mägi sõnul on tegemist AS-i Kohuke iseseisva projektiga ning Tallinna Piimatööstus sellesse ei sekku. "Turunduses on üllatusmoment väga oluline ja tundub, et uus Kohuke on suutnud teatavat furoori tekitada," lisas Mägi.

Siiani müüs AS Kohuke oma tooteid märkide Black Mama ja Kohuke all.