Väikseim lahkumistasu määrati haldusosakonna juhatajale Ilmar Maarile, kelle viimane tööpäev maanteeametis oli 18. mail. Maar sai 1364 eurot, mille moodustasid 11 päeva töötasu ja 13 kasutamata jäänud puhkusepäeva hüvitis. Suurima lahkumistasu ehk 3498 eurot sai peadirektori asetäitjana töötanud Margus Suik, kellele laekunud rahast suurema osa moodustas 16 päeva töötasu – üle 2100 euro. Suigi viimane tööpäev maanteeametis oli 31. mail. Mõlemad keeldusid algul oma kohtadelt lahkumast, mistõttu oli praegu ajutiselt peadirektori ametisse määratud majandusministeeriumi nõunikul Erkki Raasukesel tarvis otsida juriidilisi lahendusi, et vastutustundetult lähetustel laristanud juhtidest vabaneda. Kuu keskel esitasid nad siiski lahkumisavaldused, mis ka rahuldati.

Mai algul esimesena lahkumissoovi lauale pannud asedirektori Andri Tõnsteini viimane tööpäev oli samuti 18. mail ning ta sai 13 tööpäeva ja kasutamata jäänud 0,6 puhkusepäeva eest 1568 eurot hüvitist.

Teenistusliku järelevalve tulemuste põhjal juba märtsis ametist vabastatud peadirektor Tamur Tsäkko „teenis” lõpparve järgi 2355 eurot. Kui arvestada summast maksud maha, jäi Tsäkkole kätte ikkagi rohkem raha, kui ta pidi lähetuste nime all suusareisidel käimise eest tagasi maksma. Auditi kokkuvõttes esitati talle nõue, millega ta pidi ametile tagastama 1200 eurot.

Uues maanteeameti auditis võeti luubi alla ka 2011. aasta lähetused ning audiitorid leidsid, et peale tänavuste suusareiside ja Genfi autonäituse külastamise on maanteeametnikud varemgi vähemalt kolmel korral sassi ajanud töölähetused ja lõbureisid. Mullu toimusid sellised lähetused Åresse ja Genfi, neile oli kulutatud ebamõistlikult palju raha ja tegelikke eesmärke ei täidetud täielikult. Lisaks käidi kaheksakesi Soomes Jyväskylä rallil, kuhu sõideti mootorratastega ja kus seminari jaoks eraldatud summa eest osteti ametnikele hoopis rallivõistluse piletid.