Eesti Autoettevõtete Liidu juhi Uno Aava sõnul on Eesti Bussi liinidele teinud pakkumisi kõik suuremad bussifirmad, enam on liinilube soovinud AS Sebe, Viljandi ATP, Pärnu ATP ja Võru Autobaas.

Kuna paljude liinide pakkumised kattuvad, võimaldab see liinilubade komisjonil valida parim, ütles Aava esmaspäeval BNS-ile.

Teede- ja sideministeerium loodab vabanenud bussiliinidele uued liiniload välja anda reedeks.

Pankrotistunud AS Eesti Buss lõpetas rahapuudusel 45 bussiliini teenindamise eelmisel nädalal. Nii tekkis nende teenindamisel nädalane paus, kuna teised firmad saavad liinid üle võtta pärast konkursi läbiviimist.

Tallinna linnakohus kuulutas ligi kolmandikku Eesti kaugbussiliinidest teenindava Eesti Bussi pankroti maksuameti taotlusel välja 3. märtsil.

Eesti Buss võlgneb koos viivistega maksuametile umbes 15 miljonit krooni, suuremate võlausaldajate hulka kuulub kunagine Läti Investeerimispank, praegune Merita enam kui seitsme miljoni krooniga.

Kokku on ettevõttel bilansi järgi võlgasid 61 miljonit krooni, vara aga umbes 40 miljoni krooni eest.

Eesti Bussi võlausaldajad otsustavad firma edasise saatuse 31. märtsil toimuval koosolekul. Pärast liinilubade kaotamist ei ole ettevõtte saneerimine võimalik.