Kõmulised reklaamikampaaniad tõid edu

 (2)
Kõmulised reklaamikampaaniad tõid edu
NPNK logoga grafiti, mis esmaspäevast alates on Tallinna linnaruumi üks osa.----

TALLINN, 19. mai (EPLO) - Vaatamata Hansapanga NPNK ja tarbimislaenude kampaaniatele osaks saanud teravale kriitikale on nende toodete müük läinud esimeste nädalatega edukalt, kirjutab Äripäev.

Samuti pole teoks saanud klientide ähvardused pangast lahkuda.

“Uute ja olemasolevate klien­ti­de huvi NPNK kaardi vastu on see isegi ületanud mõnevõrra lootusi,” ütles Hansapanga turundusdirektor Toomas Tiivel.

Vaatamata kampaaniatele meedias osaks saanud pikale diskussioonile ja kriitikale on kahe esimese nädalaga kurikuulsaid NPNK kaarte välja antud ligi 9500, neist ligi 7000 on avatud klientide enda soovil ning ülejäänud väljastatud tavapärase kaardiuuenduse käigus.

Target Ärileht