TNS Emori uuringule viidates kinnitas Elisa eile, et nende turuosa 2010 teisel poolaastal kuus protsenti, mobiilifirmale lisandus 70 000 uut klienti, seevastu vähenes EMT turuosa samal perioodil nelja protsendi jagu ning Tele2-l ühe protsendi võrra, kirjutab Äripäev.

AS-i Elisa Eesti juhatuse esimees Sami Seppänen põhjendas EMT ebaedu sellega, et konkurent ei jõua ega viitsi oma klientide eest hoolitseda. Pealegi pole nende teenuste hinnad olnud paindlikud, lisas ta. Seppäneni sõnul oli Elisa sihiks 2010. aastal saada turuliidriks mobiilse interneti kasutajate arvu poolest ning välja ehitada suurim ja kiireim 3,5G leviala. “Oleme mõlemad need eesmärgid täitnud.”

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp sõnas, et suurima turuosaga mobiilsideoperaatori EMT klientide arv möödunud aastal ei kahanenud. “Sami Seppäneni hinnanguid ja arvamusi pole EMT-l viisakas kommenteerida ja jäägu tema väljaütlemised tema enda otsustada,” lisas ta.

Tele2 süüdistas aga konkurenti manipulatsioonis. “Elisa pressikonverentsil räägitu on numbritega manipuleerimine, millel pole kahjuks tõega palju ühist,” ütles Tele2 Eesti ASi kommunikatsioonijuht Kersti Gorstov. Tema sõnul näitab uuringukeskuse Klaster uuring ning ka TNS Emori kvartaalsed uuringud Elisa klientide kasvavat rahuolematust firma pakutava teenuse kvaliteedi ja teenindusega. “Seda arvesse võttes on näidatud kliendiarvu kasvunumbri taga pigem ühekordne kampaania, mis ei pruugi olla pikemas perspektiivis jätkusuutlik,” ütles Gorstov.