Koppel rääkis ERR-i uudisteportaalile, et Jobs oli tehnoloogialiider, kes suutis arendada "emotsiooni ja iseloomuga" tooteid.

"Väga sageli kipuvad tarbijale suunatud tehnoloogiaid välja töötama just seda tüüpi inimesed, kelle jaoks on olulisem funktsioonide paljusus ja seadmete potentsiaalne võimekus. Paraku tarbijate hulgas on just selliseid inimesi selge vähemus," selgitas ta.

"Jobs sai sellest aru ning suunas oma tiimi tegema seadmeid, millel oli ka emotsioon ja iseloom. Lisaks sai ta aru, et ilma kiirelt kättesaadava sisuta pole meelelahutusseadmetel väärtust."

Samuti oli Jobs tema sõnul ikooniks investoritele. "Tegevjuht, kes suudab end ümbritseda õigete inimestega ning luua investoritele kordades väärtust, on alati väga hinnatud. Jobs oli selles osas ilmselt viimase aastakümne parim - vähemalt suuremate ettevõtete kontekstis."