„Sotsiaalse suhtluse veebiküljed pole enam ammu vinniliste friikide pärusmaa, vaid kiire elutempoga ja täiesti normaalsetele inimestele mõeldud teenus,” kirjeldas riskikapitalist ja üks dating-võrgulehe Flirtic loojatid Andres Susi tänapäevast olukorda, kuidas inimesed üldse uusi tutvusi loovad. Nüüd on Susi, tema kolleeg Allan Martinson ja Rate.ee looja Andrei Korobeinik eelmisel suvel loodud Flirticu edasiarendamisega jõudnud uude etappi. Järgmisest nädalast saavad 18–35-aastased mittevinnilised mittefriigid endale huvitavana tundunud teise Flirticu kasutaja reaalsele kohtingule kutsuda, valides pakutavate kohtade ja tingimuste vahel. Kui vastaspool on netis tehtud ettepanekuga nõus, saab soetada n-ö kohtinguvautšeri, mis tagab näiteks restorani sööma minnes eine ja boonusena kaks klaasi punast veini pealekauba. Valikusse tuleb aga ka muid ajaveetmisvõimalusi alates kinost kuni kardisõiduni. Flirticu taskusse jooksebki raha lepingu sõlminud kaupmeestelt, kes maksavad kliendi kohale meelitanud portaalile iga kasutatud vautšeri pealt.