„Ei oska öelda, et müügitrend oleks võrreldes eelmise aastaga oluliselt suuremaks läinud. Huvi on tuntud, kuid kliendid mõtlevad kauem, enne kui otsustavad,“ rääkis Taaler.

Tema sõnul loevad raha nii müüjad kui ka ostjad. „Müüjad mõtlevad enne põhjalikult, kas müüa. Otsustamise aeg on muutunud pikemaks,“ märkis ta. „Väga paljud ostjad aga ootavad seda, et majandusseis läheb veel kehvemaks, et põhi tuleb 2008. aasta asemel 2009ndal.“

Nii ei olegi Taalri hinnangul veel tunda, et ettevõtjad oleksid firmasid juba müüma sunnitud.

Samas tunnistab ta, et kasumid on kukkunud ja ettevõtete väärtus aastaga langenud sarnaselt börsile umbes 30-40 protsenti.

Järgmise aasta kohta ütles Taaler: „Tuleb väga raske aasta, mis eraldab terad sõkaldest. Sektoriti on areng kindlasti erinev. Tugevamalt kapitaliseeritud ettevõtted elavad üle, kes on võtnud enam laenu, on kehvemas seisus.“