Kriisiajal vahetatakse šašlõkk grillvorsti vastu

 (1)
Kriisiajal vahetatakse šašlõkk grillvorsti vastu
Reuters

Raske aeg paneb inimesi raha lugema ja kallimaid tooteid odavamate vastu vahetama.

"Kui grillvorsti osakaal eelmistel aastatel natuke vähenes ja marineeritud liha oma kasvas, siis tänavu teeb grillvorst come-back'i," väidab Atria Eesti turundusjuht Rene Kiis, kirjutab Maaleht.

Atria grillvorstide müük on seni jäänud mullusele tasemele, kuid langenud on marineeritud liha müük. Eelkõige puudutab see šašlõkki, mis moodustab 90% Atria marineeritud lihast.

"See, et marinaadis liha müük võib sellel suvel langeda, oli ette näha," tähendab Rakvere lihatööstuse turundusdirektor Liina Jaanson. "Loogiline, et majanduslanguse ajal tarbitakse vähem ja odavamaid tooteid."