Alates keskuse avamisest 28. mail 1999 kaubanduskeskust juhtinud Allan Remmelkoore sõnul tähistas Kristiine kui esimese kaasaegse ostukeskuse avamine kaubanduses uut ajajärku – turud, putkandus ja keldripoed kaotasid mõju, kiiresti kasvas konkurents ning professionaalsete kaubanduskettide osakaal, teatas keskus.

„Tänaseks on Tallinnasse Kristiine eeskujul kerkinud kümme suurt ostukeskust kokku ligi 300 000 ruutmeetril pinnal, kuid Kristiine Keskus on viimase Emori uuringu kohaselt endiselt kõige populaarsem,“ ütles Remmelkoor.

Tema sõnul on praegune kaubandusturg küll languses, kuid sellele järgneb paratamatult uus tõus. „Seega mõtleme ka meie oma maja laiendamisele. Praegune keskus valmis kümme aastat tagasi ju suhteliselt sarnastest majandusoludes,“ lisas Remmelkoor.

Keskuse käive on tegevusaja jooksul kokku 10,7 miljardit krooni. 1999. aastal oli Kristiine keskuse külastaja keskmine ostusumma 137 krooni, 2009. aastal on see 240 krooni. Keskuse ühe kuu keskmine käive oli 1999. aastal 53 miljonit, tänaseks ületab see 110 miljonit krooni. Keskuse turuväärtus on kasvanud hinnanguliselt 1,4 miljardi kroonini.

Kristiine keskuses on 18 rentnikku, kes on alates maja avamisest järjepanu tänaseni hoones tegutsenud. Nende visade ettevõtete auks avab keskus aatriumis tähtede allee. 5.-7. juunini toimub keskuses ka tarbijatele suunatud sünnipäevakampaania.

38 000-ruutmeetrise brutopinnaga keskuses on oma koha leidnud üle 130 kaupluse ja teenindusasutuse. Kristiine keskuse suuremad rentnikud on Prisma, Zara ja Jysk. Keskust külastab päevas keskmiselt 20 000 inimest.