Telekanalit Kalev Sport vaatas TNS EMORi Teleauditooriumi Mõõdikuuringu andmetel ajavahemikus 1. jaanuar kuni 31. märts 2008 päevas keskmiselt 40 000 inimest, päeva keskmise vaadatavuse protsent oli 3,1 ning keskmise vaatamisaja osakaal oli 0,3 protsenti. Kokku on kanalit Kalev Sport vaadanud 2008. aasta esimese kolme kuuga 338 000 inimest, selgub ettevõtte börsile esitatud andmetest.

Olemasoleva statistika kohaselt oli uudisteportaali www.kalev.ee nn unikaalne külastatavus (erinevaid kliente) keskmiselt 16 710 korda nädalas, 60 980 korda kuus ning kokku kolme eelnenud kuuga 158 571 korda. Alates käivitamisest on uudisteportaali külastatud 412 568 korral, seisab börsile edastatud aruandes.

Võrdluseks võib tuua, et möödunud nädalal külastas uudisteportaali delfi.ee 496 248, postimees.ee 335 578 ja sloleht.ee 218 606 unikaalset kasutajat.

Samuti nenditakse majandusaruandes, et ettevõtte poolt kirjastatavatel ajakirjadel oli lugejate arv tiraažist suurem.

Kalev Meedia ja tütarettevõtete 2007/2008. majandusaasta esimese üheks kuu auditeerimata andmetel oli Kalev Meedia ja tütarettevõtete kahjum auditeerimata andmetel 37 347 000 krooni.