Nii ettevõttele kui ka töötajale on kasulik, kui õige inimene on leidnud sobiva töökoha. Seni kui töötaja ei ole oma töökohaga rahul, võib tema peast lipsata läbi mõte, ehk on kusagil olemas talle sobivam töökoht. Sellisel juhul hakkab inimene loomuomadustest sõltuvalt otsima kas aktiivselt või passiivselt paremat kohta.

Tööandja aga seisab küsimuse ees: kuidas head töötajat kinni hoida. Tublid spetsialistid on ju kõikjal hinnatud ja oodatud.

Väärt töötajate hoidmiseks on mitmeid võimalusi, millele kahjuks ei pöörata piisavalt tähelepanu.

Iga inimene vajab tagasisidet oma tööle ning positiivne tunnustus ja head sõnad mõjuvad emotsionaalse laenguna. Kui tagasisidet antakse ainult siis, kui midagi tuleb teistmoodi teha või kriitikana, siis pärsib see tööindu.

Arenguvestluse käigus või lihtsalt vesteldes on võimalik kü-sida põhjalikumalt töötaja vajaduste ning tema visiooni järele tehtavast tööst. Nii saab töötajat paremini mõista ja võimaluse piires vastu tulla.

Loomulikult on adekvaatne töötasu oluline ning väärtuslike töötajate puhul tasub seda silmas pidada, et töötaja ei läheks teise firmasse samale tööle, kus pakutakse suuremat palka.

Kui töötaja tunneb, et teda töökohal väärtustatakse, ning tal on võimalus tööga seotud ettepanekuid ja muudatusi teha, siis tunneb ta suuremat ühtekuuluvust kollektiiviga ning kogeb emotsionaalset rahuldust.