Head suhted töökollektiivis loovad mõnusa õhkkonna.

Hästi toimivate suhete kujundamist pole kunagi hilja alustada, seda saab teha töötaja, kes väärtustab sõbralikku ja koostöövalmis kollektiivi.

Põhimõtted, mille abil seda

teha saab, on järgmised: 

••  Anna kolleegidele tagasisidet, kuidas on nendega koos töötada.

•• Probleemide või mittemõistmise korral väljenda ennast enne, kui emotsioonid on üle pea kasvanud.

•• Ole emotsionaalselt intelligentne – väljenda nii oma mõt-teid kui ka nendega seotud tundeid.

•• Ole emotsionaalselt kohal – kuula ja mõtle kaasa.

•• Pane enda jaoks paika piirid, kus lõppeb hea kolleegidevaheline suhtlemine ja algab teise ärakasutamine.

•• Hoidu teadlikult tagarääkimisest.

Avatud suhtlemine ettevõttes  on eriti oluline ajal, mil tehakse muudatusi või kui ettevõttes on mõõnaperiood.

Kui firmas on inimestevahelised suhted head, siis kajastub see ka töötulemustes. Kaadri voolavus on väiksem ning töötajad on firmale lojaalsed. Seda kasu pole kohe märgata, kuid tasapisi loob see ettevõttele usaldusväärse imago.