Lätis suurenes müük 22 protsenti ja Leedus 20 protsenti.

Lätis ja Leedus ei lisandunud ühtegi uut poodi, kuid Eestis avati üks pood lisaks. H&M on Eestis kümme poodi, Lätis kaheksa poodi ja Leedus üheksa poodi.

Käibelt on Baltikumi liider jätkuvalt Eesti, kus kvartalikäive oli 131 miljonit Rootsi krooni. Lätis oli käive 118 miljonit Rootsi krooni ja Leedus 112 miljonit Rootsi krooni. Võrreldes grupi käibega on Baltikumi käive tühine.

Nagu Bloomberg kirjutas, siis tervikuna sõitis H&M müüri. Kogu grupi käive kasvas kohalikes vääringutes neli protsenti ja Rootsi kroonides seitse protsenti ning ulatus 173,3 miljardi Rootsi kroonini.

Kasumiga läksid lood kehvasti. Kasum kahanes aastaga kolmandas kvartalis 19,4 protsenti, 3,9 miljardile Rootsi kroonile. Ettevõte tõi kasumi kahanemise põhjuseks tavapärasest suuremad allahindlused, et teha ruumi uue hooaja kaubale.

H&M aktsia reageeris tulemustele Stockholmi börsil 5,5 protsendise langusega.