Koosolekute korraldamine on suur kunst. Konstruktiivne ja tulemuslik koosolek algab asjalikust plaanimisest. Oluline on täpselt sõnastada koosoleku teemad, eesmärgid ning paika panna, millise reaalse tulemuseni loodetakse jõuda.

Koosolekute puhul on oluline ajakava plaanimine ning sellest kinni pidamine. Mõnes ettevõttes on see keeruline, kuna mõni jutumees tahab kõiki oma arvamusi väljendada, suutmata teemast kinni pidada.

Koosoleku lõpul on oluline teha kokkuvõte, kuidas arutatud teemasid ellu rakendada. Muidu võib juhtuda, et juba mõne aja pärast hakatakse kokkulepetest mööda hiilima või lihtsalt unustatakse need ära. Selleks et olla kindel, et lubatu saab tehtud, tasub igale inimesele saata kokkulepitud üksikasjadega memo.

Koosoleku juht peab olema kindel, et koosolekult lahkudes võtab iga osaleja kaasa õige info ja on oma vastutuse piires teadlik sellest, mida lubas teha.