Kõigi tööpäev oleks kella järgi justkui ühepikkune, kuid mõ-ned jõuavad vähem ja teised rohkem.

Vaadates teisi töötajaid, võib kergesti tekkida tunne, et nende  töövõime on suurepärane ning nad oskavad ajaga  hästi toime tulla. See võib osutuda petlikuks.

Kui jääte tööl ajahätta, siis võtke hetkeks aeg maha ja ana-lüüsige oma ajakasutust. Enim levinud “ajalõksud” on:

•• ebaolulised koosolekud, kü-lastused ja telefonikõned;

•• suutmatus kaitsta end segajate eest ning oskamatus end kehtestada;

•• lõõgastumine ja lobisemine suitsunurgas;

•• tegevuse alustamine seda eelnevalt läbi mõtlemata;

•• mitme eri asja korraga tegemine, tegevuse sinnapaika jätmine;

•• aja kulutamine ülesannetele, mille võiks delegeerida teistele;

•• töös liiga väheste tehniliste abivahendite kasutamine;

•• tegelemine asjadega, mis ei kuulu otseselt sinu tööülesannete hulka;

•• vähetähtsate asjadega venitamine ning oluliste tööde alustamisega viivitamine.

Kui prioriteedid on paigas ning töö on hästi kavandatud, siis hakkab aega jaguma.