"Kuna kohe majanduskriisi alguses otsustasid nad Balti turgudelt lahkuda, oligi aja küsimus, millal nad naasevad," selgitas ta.

"Premia on täna Baltikumi turuliider ning loomulikult vaatame iga konkurendi turulesisenemist tähelepanelikult, nii oleme teinud ka viimased paar kuud, mil Unilever oma müügitegevust siinkandis on püüdnud alustada."

Kindlasti on tervitatav tema sõnul jäätisevaliku laienemine. "Eriti, kui valikusse lisanduvad kvaliteetsed jäätised, mis üldist jäätise tarbimise kultuuri elavdavad ning rikastavad," sõnas ta.

Konkurents Baltikumi jäätiseturul on väga tihe ning juhtivate ettevõtete sortimentides on tublisti üle saja erineva tootenimetuse. Eesti turul on konkureerimas ligi kolmsada Eesti päritolu jäätist.

Kõige tugevamad on tema sõnul need kaubamärgid ning tooted, mis võtavad arvesse kohalikku kultuuri ja maitse-eelistusi.

"Kas ja kui palju Algida pakutav sortiment vastab Eesti, Läti ja Leedu tarbijate maitse-eelistustele, ütleb loomulikult ikka tarbija, Premia omalt poolt saab rahvusvahelise konkurendi turulesisenemisest vaid uut hoogu arendamaks oma sortimenti veelgi tugevamaks," lausus ta.

"Selleks oleme alustanud ka Eesti „Unistuste jäätise“ otsinguid, kus just Eesti jäätisesõbrad saavad öelda, millist jäätist nad enim turule ootavad."

Leis lisas, et Unileveri soovi mõnd kohalikku jäätisetootjat osta, ta kommenteerida ei oska.