"Ülejäänud on kõik toetavad funktsioonid, isegi tootmine ise. Oled seda edukam, mida rohkem töötab turunduses ja müügis nutikaid inimesi ning mida paremad mõtted neil tulevad," sõnas Leis.

Värbamise kohapealt ütles Leis, et nemad on paar viimast aastat Premias teinud nii, et on loobunud fanaatilistest omala professionaalidest ning pööranud oma silmad särasilmsete ning iseloomuga inimeste suunas.

"Jäätise tootearendaja on meil otse ülikoolist, ta ei teadnud töötamisest midagi ja tuli meie jaoks väga vastutusrikkale kohale. Me võtsime ta sellepärast, et tal silm säras ja ta on olnud väga õpihimuline ja meile väga suur positiivne üllatus," sõnas Leis.

"Kui pole võimalust firma seest värvata, siis võtame alati särava inimese, mitte oma ala põhjalikult tundva nohiku. Mõned sellised inimesed ei tahagi olla juhid või kõrgel positsioonil, olgugi võivad nad teatud olukordades oma olekuga organisatsiooni tugevalt aidata," sõnas Leis.