Kolm auhinda viisid kaasa Kontuur Leo Burnett, Leo Express ning Vatson&Vatson, kaks muna said Age Reklaam, Guvatrak ning Indigo Reklaam. Idea AD sai kaks Kuldmuna.

Reklaamibüroo Division McCann Erickson võitis peaauhinnad parima pakendi ja firmagraafika kategooriates, võidutööde tellijateks olid vastavalt Estonian Air ning restoran Bocca. Kahe Kuldmuna vääriliseks tunnistati veel reklaamibüroo Idea AD, kes pälvis peaauhinnad parima trüki- ning välireklaami eest. Ühe auhinna viisid koju Tank Grupp, Kolm Karu, Zavod, First Media, Trio LSL ning Drexler.

Reklaamikonkursi Kuldmuna tänavuse žürii esimehe Marek Reinaasa sõnul paistis äsjalõppenud konkurss silma rekordarvu osalejate ning sellest tuleneva tööde väga hea taseme poolest. “Võidutööde valimine oli väga raske ning auhinnad jagunesid eelmise aastaga võrreldes suurema hulga osavõtjate vahel ühtlasemalt,” ütles Reinaas.

Konkursitöid sai esitada kuni 7. veebruarini üheksas reklaamikategoorias: tele-, trüki-, väli-, sotsiaal-, raadio-, otsepostitus-, pakendi- ja digitaalne reklaam ning firmagraafika. Seejärel valis 11-liikmeline ekspertide žürii laekunud tööde seast parimad. Kahest valikuvoorust esimeses andsid žürii liikmed igas kategoorias laekunud töödele hindeid ühest kümneni. Igas kategoorias kümme kõrgemat keskmist hinnet saanud tööd pääsesid teise vooru. Teises voorus valisid eksperdid üksteisest sõltumatult iga kategooria TOP 10st kolm auhinnalist tööd. Kogu protseduur toimus sõltumatu audiitori järelevalve all.

Reklaamikonkurss Kuldmuna toimub Eestis juba neljandat korda. Tänavusele konkursile laekus rekordarv — 552 — töid, mis on mulluse konkursiga Kuldmuna 2000 võrreldes veerandi võrra enam.

Reklaamikonkursi Kuldmuna eesmärk on saada ülevaade Eesti reklaamitegijate uuematest töödest ja pakkuda Eestis reklaamialal tegutsejatele väljundit enda tutvustamiseks. Konkurssi korraldab ja korralduse eest vastutab Eesti Reklaamiagentuuride Liit (ERAL). 1998. aastal asutatud ERALi liikmed on 20 Eesti suuremat ja tuntumat reklaamiagentuuri. ERALi eesmärk on ühingu liikmete ühishuvide kaitsmine ning õiguste tagamine, kutse-eetika regulatsioon ja reklaamialase tegevuse populariseerimine.