Kuldmuna korraldaja, Eesti reklaamiagentuuride liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul esitati tänavu rekordarv töid ning kuna paljud finaali jõudnud tugevad projektid levisid peavoolukanalitest väljaspool, siis pole laiem avalikkus neid seni üldse näinud.

“Reklaami-, tehnika- ja sotsiaalsed trendid on väga kiiresti muutunud, tarbija nahk on muutunud paksemaks ja vajab tugevamat stimulatsiooni, mis kajastub ka tänavustes töödes,” ütles Iida

Kõiki finaali jõudnud töid näed siit.

Kokku esitati Kuldmuna konkursile 669 tööd, millest üle poole, 380 traditsioonilise reklaami (tele-, väli-, trüki- ja raadioreklaamid) kategoorias. Ülejäänud tööd esitati disaini, üritusturunduse, meedia, digitaalsete tööde ning suhtekorraldusprojektide valdkonnas.

Kuldmuna võitjad selguvad 27. mail KUMUs toimuval auhinnagalal, kus kuulutatakse välja ka aasta agentuurid ning parimad noored kommunikatsiooniinimesed, kes võistlevad Pesamuna tiitlile.