Võrreldes eelmiste aastatega on tööde rohkus märgatav, sest aastal 2001 kandideeris Kuldmunale ainult 399 reklaami," ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu sekretär Kristel Sarnet.

Kandideerida saavad 2001. aastal avaldatud reklaamid ning parimad selgitatakse välja üheksas kategoorias. Kõige tihedam rebimine Kuldmuna tiitlile on trükireklaamide seas, sest selles kategoorias kandideerib 108 tööd.

Sarneti sõnul järgnevad rohkuselt välireklaamid, mida saabus kokku 89, ning kolmanda koha hõivasid 84 omavahel võistlevat telereklaami.

"Üllatas, et peale reklaamiagentuuri liidu nimekirjas olevate agentuuride võtab osa ka mitmeid pisikesi reklaamifirmasid ning on ka neid, kes on Tallinnast väljastpoolt," ütles Sarnet. Tema sõnul tuleb tänavu konkursile palju digitaalreklaame, 78 tööd selles kategoorias ületab kõik eelnevad aastad.

Lisaks antakse Kuldmuna parimale raadioreklaamile, pakendile, otsepostitusele, firmapaketile ning sotsiaalse sisuga reklaamile.

Žürii asub tööle juba 13. veebruaril, kuid Kuldmuna võitjad selguvad alles 16. märtsil toimuval galaõhtul Sakala keskuses.