"Vastavalt mitmete pesutootjate informatsioonile mõjutas külm ilm müüke esimeses kvartalis, kuid me näeme, et teise kvartali müügid on vähendanud ilma arvele kirjutatud põhjuste mõju," nendib ettevõte oma teates.

Teise kvartali jooksul oli juba näha laojääkide vähenemist kontserni siseselt (Milavitsa ja Lauma brändid), samuti vähenesid laovarud frantsiisipartneritel, mis parandasid Silvano Fashion Groupi debitoorse võlgnevuse saldot.

"Üldiselt kujunes 2013 esimese poolaasta müük koguseliselt plaanidest mõneti nõrgemaks, kuid rahalises müügis ületas meie ootusi."

Kontserni kuue kuu käive oli 68,9 miljonit eurot,suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 5,3 protsenti.Hulgimüügi kogukäive kasvas nelja protsendi võrra ja jaemüügi käive12,2 protsendi võrra.

Kasum aktsia kohta oli 0,19 eurot, mis on 21,2 protsenti vähemkui eelmise aasta samal ajal.

Kontserni varade maht oli 30. juuni seisuga 86,7 miljonit eurot,mida on 14,3 protsenti rohkem kui 2012. aasta lõpus.

Vene turg püsib, teised turud kasvavad

Põhiturgudest jäi müük Venemaal võrreldavale tasemele 2012 aasta esimese poolaastaga.
Tulemuste põhiselt on Venemaa jätkuvalt ettevõtte põhiturg nii kogumüügi kui ka kaupluste arvu poolest  - perioodi lõpuks oli kokku 375 kauplust. Müügimaht ulatus 2013. aasta esimeses pooles 41 288 tuhande euroni võrreldes 39 813 tuhande euro suuruse müügiga eelmise aasta samal perioodil.

Ettevõte märgib, et arvestades raskendatud ligipääsu laenurahale seoses kõrgemate intressimääradega ning tõenäoliselt konservatiivsemale pankade laenupoliitikale võib lähitulevikus oodata nõrgemat eratarbimist.

Suuruselt teisel, Valgevene turul jätkub tarbimine soodsal kursil, mida toetab tugev rahvusvaluuta ning kasvanud eratarbimise maht. Silvano müüb Valgevenes rohkem nii tükkides arvestatuna kui ka rahalises vääringus eelmiste perioodidega võrrelduna. Valgevenes opereerib kontsern koos frantsiisipartneritega kokku 56 kauplust. Müük Valgevenes ulatus 2013 aasta esimeses pooles 16 558 tuhande euroni võrrelduna 15 516 tuhande euro suuruse müügiga eelmise aasta samal perioodil.

Kontsern suurendas oma rahalist müüki, kaupluste arvu kui ka mahupõhist müüki Ukrainas, Kasahstanis ja Moldovas. Võttes arvesse Kasahstani ja Moldova olulisust kasvumudelis, planeerib kontserni juhtkond pühendada nendele regioonidele lähiajal ka rohkem tähelepanu. Ukrainas moodustab Lauma Lingerie ja Milavitsa frantsiisikaupluste koguarv juba 92 ühikut ning kontsern müüs 2013 aasta I pooles seal kokku 5 159 tuhande euro eest kaupa võrreldes 4 015 tuhande euroga eelmise aasta võrreldaval perioodil.

Balti riikides opereerib kontsern otse ja frantsiisipartnerite vahendusel kokku 39 kauplusega. Kontserni kogumüük Balti riikides 2013 esimesel poolaastal moodustas 1 292 tuhat eurot.

Kontsern opereerib nii ise kui ka frantsiisipartnerite vahendusel kokku 636 kauplust, mida on 52 kauplust rohkem võrreldes 2012. aasta lõpuga. Kontserni müügigeograafia seoses Milavitsa ja Lauma Lingerie frantsiisipartnerite võrgustikuga katab juba enam kui 20 riiki.

Hulgimüük vähenes, jaemüük kasvas

2013. aasta esimese poolaasta hulgimüügi tulu ulatus 57,6miljoni euroni, mis moodustas 83,5 protsenti kontserni kogumüügitulust, 2012. aasta esimesel poolaasta oli vastav näitaja 84,5protsenti.

Kontserni 2013. aasta kuue kuu naistepesu jaemüügikäivemoodustas kokku 11,2 miljonit eurot, võrreldes eelmise aastaga olikasv 12,2 protsenti.

Investeeringute kogumahtmateriaalsesse põhivarasse moodustas 3,1 miljonit eurot. Põhiosainvesteeringutest tehti logistiliste võimsuste suurendamiseks ningtootmise efektiivsuse säilitamisekstulevastes perioodides.

2013. aasta 30. juuni seisuga oli kontsernil 3 212 töötajat,neist 399 töötas jaemüügi segmendis. Palgakulu koos maksudega oli12,9 miljonit eurot. Kontserni juhtkonna võtmeisikute töötasud,sealhulgas tütarettevõtete võtmeisikute tasud, moodustasid kokku391 000 eurot.